att gå en timma i skolan är ..

nog för det mesta dels jobbigt !
tänk er bara; när alla andra går
i skolan, då sitter jag hemma och
inte har något att göra? men på sätt
och vis så är det nog jävligt skönt om
man tänker efter. jag kan ju sitta och
blogga, städa och till och med bara sitta
och drömma och längta tills älsklingen är
hemma igen ! då kan de ju inte blir bättre ?
nejfan. jag har det så bra nu så det går inte
att förklara, ska snart till ikea och handla hem
nya täcken, lakan och en hel del som behövs i de
nya rummet. sen nu den 20 november så är det ju
avenged sevenfold i stocholm, som det är planerat
att gå på. och sen till sist så är det den 3 oktober
som älskling och jag ska vara hundvakt till min lilla
vovve hemma hos papi, lilla putin. så det är något
som jag ser fram emot, och sen julafton såklart hihi.
just bara för att det är så mysigt med hela familjen,
och för att jag fyller år. men nu är klockan 9 och jag
måste vara på skolan 10 för jag har hälso-samtal så
hejjåå ! som min bror's barn ville brukar säga, aaww.

ville, faster älskar dig jätte mycket. mitt lilla hjärta ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0