bara för att, typ?

- 4 frågor om förhållanden

är du singel? - nej, jag har hittat den rätta!
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - ja, faktiskt.
hur många har du varit kär i? - det skiter jag i, ärligt talat.
är du kär just nu? - mer än jag någonsin, jag avgudar min pojkvän!

- 10 frågor om dig själv
namn? - caroline.
när fyller du år? - 24 december.
några piercingar? - i läppen, snart naveln.
vad har du på dig just nu? - linne och mjukis.
vilken årstid är bäst? - sommaren!
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - vaknar, är pigg och solen skiner.
vad tycker du mest om hos dig själv? - mina ögon och möjligtvis min mage.
vad är du bra på? - folk säger "att sjunga" men jag vet inte ?!
vem älskar du mest på denna jorden - familjen och min underbara pojkvän.
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - hellre med min älskling <3.
har du varit i skolan idag? - nix.

- Annat
hur mår du just nu? - helt okej!
har du piercat dig? - jajjemen.
är du hungrig nu? - som fan.
vad är klockan just nu? - 13.27
vilka sidor på internet är du inne på just nu? - bloggen och bdb.

- Telefon/ Mobil
vem ringde dig senast? - älskling.
vem ringde du senast? - mamma.
vem sms:a till dig senast? - älskling.
vem sms:a du till senast? - älskling.

- Övrigt
gillar du punk? - beror på vilken typ av.

- Musik
lyssnar du på musik just nu? - nej.
vilket är ditt favoritband? - rise against.
vad gillar du för musik? - allt möjligt!

- Kläder
har du fler än 4 linnen? - ja.
har du fler än 3 jeans? - ja.
har du fler än 5 tröjor? - ja.

- Kärlek
är du kär just nu? - om jag är, jag är förälskad.
har du kysst någon idag? - uuuujjaaa.
har du ett förhållande? - ja, med den bästa!
är du romantisk? - ja, det tycker jag.
har du kysst någon? - ja.
har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - ja.
vad hette din första flickvän/pojkvän? - robin.
hur länge höll det? - några dagar, det var i 5:an.
vill du vara singel eller ha ett förhållande? - förhållande såklart!
har du varit tillsammans med två samtidigt? - nej förfan.
vem sov du senast bredvid? - älskling <3.
har du varit tillsammans med någon som du sen vart KK med? - nope.
när fick du din första kyss? - ja ni, det vill jag inte ens minnas.
hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - inte en aning.
har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - har bara bröder så nej tack!
skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - utan tvekan.
har du mest blivit dumpad eller dumpat? - dumpad.
vad gillar du för stil på tjejen/killen? - precis så som kristoffer har, min pojkvän. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0