ensamt, snyft.

okej, svar på förra inlägget kan man ju säga ??
jag började dock inte tjugo över åtta så som jag
trodde utan alltså vid tio i åtta, hihi. ja ni, jag var
alltså ca. en timma för tidig, men det gör ju inget!
istället för att hoppa av vid marielund så hoppa jag
av vid vidablick, för där bor emelie! eftersom jag nu
var för tidig så kunde jag ju lika gärna åka och väcka
henne eftersom hon är så förbaskat mogon-trött! så jag
gjorde det, eller rättare sagt stog utanför och inte kunde
koden till hennes port så det blev raka vägen tillbaka till
skolan ändå. men som tur var så satt angelica på en liten
bänk på skolgården och rökte så jag satte mig vid henne
och snacka lite innan lektionen började. och nu sitter jag
hemma och har precis slängt in en tvätt i maskin. ganska
så jävla tråkigt att sitta själv och inte göra nått. men men
får väll luta mig tillbaka och drömma mig bort och längta
lite efter älskling och möjligtvis "min" nya mobil hehehe ;)
       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0