gaah, du går mig på nerverna !!

jag hatar en person så jävla grovt mycket.
hur ska jag bära mig åt för att bli av med den
här tjejen, för all framtid ? jag skulle ju kunna
flytta, men nu bor jag ju så perfekt med älskling
bror och hans tjej, så det känns inte rätt att göra
nu iallafall. men .. vafan. jag klarar inte av det här!
hon är så jävla påfrästande (?) önskar både det ena
och det andra om den här människan. för i helvete ..
hon är så himla " snäll " när vi ses men sen på FB &
sin blogg osv. då ska det bara vara en massa snack!
så jävla omogen. ae, herregud. det finns inte ett ord
som beskriver hur den här människan beter sig alltså.

och för er som fortfarande inte har fattat det så säger
jag det här en sista gång, om det nu ska behövas ??
kristoffer är MIN pojkvän.
och så är det bara och han
kommer vara det föralltid så, gif up fuckers. hejjjjåå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0