jag färgade ju slingor, eller?

alltså .. jag orkade aldrig blogga igår! sorry.
mitt huvud höll på att explodera, bokstavligen!
och håret, som jag "slinga" igår vart inte riktigt
som jag hade tänkt mig. det var jätte-blondt i
hårbotten, längst upp. och sen resten av håret
vart ljusbrunt! så det var inte någon höjdare ..
men ska färga det igen om en månad eller så!
annars sliter det så mycket på håret. och då när
jag ska färga igen så får det bli mörkbrunt för det
passar jag fan i mig bäst i, tror jag? eller? hmm.

btw.
VET NI HUR MYCKET JAG SAKNAR ATT RIDA ELLER?
nej, ni anar inte hur mycket jag tänker på det varje dag.
jag red på åby ridklubb i hur många år som helst, åååh :(
skriver mer när jag kommer hem. nu, ska jag till skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0