kolmården idag !

som sagt, det fick bli kolmården idag!
med älskling, jimmy, linda, ville & tess.
det blev att vakna sisodär runt halv 10
sen upp slita på sig kläder, käka sen dra
iväg. vi var framme typ halv 12 eller nått!
sen blev det in där och kolla runt där ett bra
tag, vi skulle tagit delfin-showen vid typ 2 men
det var så smockat med folk att vi sket i det och
gick vidare. men jag, sån djurvän som jag är och
speciellt förtjust i delfiner kunde ju fan inte ge mig
utan jag sprang tillbaka dit med älskling och så kolla
vi på showen iallafall, hihi. den var lite bättre nu i år
än var den har varit tycker jag, jag filmade typ allting.
och så fotade jag typ hela tiden, fick hela 209 bilder idag!
och imorgon ska vi dit igen fasst då blir det älskling, jag &
william -> (älsklings systers barn) kanske blir lite långtråkigt
att gå på samma ställe imorgon igen men vad gör man inte för
barnen? det är därför vi åker dit igen, och för att vi har fribiljetter.

orkar inte ladda upp allt men här kommer några bilder från dagen iallafall :D !

har mixtrat lite grann med bilderna, men det är inte mycket alls ! annars? fina va?



/ cjaackie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0