ni kommer inte tro att det är sant men ..

jag älskar min skola, ärligt talat! jag vet, helt sjukt men det är faktiskt sant.
och vet ni varför då ?? 
jo, för att jag har endel riktigt snälla lärare, FAKTISKT!
och jag har lärt känna endel nya personer, som är supersnälla.
sen har vi ett så gudomligt, underbart schema som jag trivs med!
jag börjar oftast halv 8 eller 9, till och med 10 eller 11 någon dag
och slutar som senast vid halv 2 och tidigast vid kvart över 11, perfa.
och dessutom går det så jädrans bra för mig i skolan nu så jag tror att
jag klarar mig 1 år på marielund sen kan jag sluta där och komma in på
något annat, tror fan jag har chansen. får la hoppas iallafall! men nu ska
jag bädda sängen sen blir det bums i säng för mig och älskling, godnajjt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0