nyduschad och klar !

nu väntar jag bara på min efterlängtade älskling som för en gångs skull jobbar, grattis !
har bara några små punkter och uttryck som jag ska skriva upp nedanför så varsegoda.
det handlar om vad jag ska göra idag och så har jag också skrivit ner endel starka känslor.

vad ska jag göra idag?
- vänta på att älskling kommer vid 4.
- slänga in en hel del tvätt i maskin.
- komma på något gott käk tills sen.
- sen vet jag inte vad jag ska göra.
- mot kvällen blir det mys !
- zZzZzZz '

starka känslor!
- jag rent utsagt HATAR en person som förstört mitt liv !!
- en äkta vän låter än vara precis som man är och göra precis det man själv vill, utan tvång!
- jag älskar min pojkvän ända in i döden och ingen annan ska bry sig om vad jag känner.
- jag hatar dessutom en till person, som också pajjar den största delen i mitt liv, tack!
  och den personen gör allting för att göra mig sur och irriterad, väldigt onödigt va (??)
-
snälla alla som vet vem jag är, låt mig bara vara och lägg er inte i en massa onödigt i mitt liv.
  ni sabbar bara för er själva, för jag vill inte ha något med några sådana personer att göra alltså
  sånna som bara lägger sig i och ska bestämma över mig, då är jag hellre utan vänner om det ska
  behövas! så snälla snälla, skit bara i vad jag gör med mitt liv. jag gör precis som jag vill, så är det!

.. psst .. jag har gjort något nytt den här månaden, jag har nämligen skaffat egen lägenhet med älskling!
tacka gud för att jag är världens lyckligaste tjej !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0