rubrejjk?

som jag skrev igår så blir det att träffa pappa idag !
HL-I och det blir väll att sitta där ett tag och prata.

det är iallafall min plan för ikväll. annars blir det väll att
städa iordning lite hemma, för det är rätt stökigt som det
är just nu. men men, det är bara ta tag i det efter skolan.
slutar ju trots allt kvart över elva idag, snacka om skönt !

om igår: min bror kom ju förbi med ville och tess som jag
skrev, kommer ni ihåg? och ni kan inte ana hur söta dom 2
små liven var igår, aw. tess fyllde ju nyss ett så hon förstår
ju inte jätte mycket än, men igår så vinkade jag till henne &
sa hejdå och hon kollade på mig med en chockad min och vad
tror ni hon gjorde? får världens leende på läpparna och kollar
på mig och vinkar tillbaka med sin söta tumm-vante, åh sötis !
och sen ville, jag frågade honom om han ville ha några gosedjur
av mig, och han gick fram till min stora kartong som var proppad
med gosedjur och säger: eeh, deen ! som betyder typ "vill ha den"
och då var det en ior-nalle. den där åsnan från nalle puh, ni vet ..
och jag sa: okej, visst. men vill du inte ha någon mer nalle då ville?
och han svarar: neh, de äcke nu ! "det räcker nu" haha så jävla söt.
jag menar ofta ett litet barn skulle tacka nej åt det? han lät ju vuxen
på ett sätt när han sa det, haha. min lilla prins, faster älskar dig såå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0