sammanfattning av 3 dagar.

åh, älskling och jag sover sååååå mysigt med våra nya täcken och kuddar från ikea!
hehe, handla ju som sagt på ikea för 2-3 dagar sen, var ju där 2 dagar i rad för att
vi inte kunde bestämma oss vad vi skulle ha. men det vart iallafall 2 täcken, 2 kuddar,
en tavla, riktigt snygga påslakan, en massa doftljus osv. så det känns jävligt skönt !!

och så var vi på 1-års-kalas dagen efter ikea, det var min bror's barn, lilla tess som fyllde.
sen senare mot kvällen så blev det middag hemma hos älskling's föräldrar och "utgång" på
det med, till highlander inn. det var något irländskt band som spelade double inn hette dom!
så vi blev kvar där med ett tag. sen drog vi oss hemåt och tog det lugnt och gick och la oss.

och snart ska jag till skolan, börjar kvart över 10. känns sorgligt att lämna hjärtat hemma.
alldeles ensam, men han klarar sig! han ska ju sitta och spela mw2 såklart haha, jävla nörd!
haha naw. skämt o sido!

idag är det en väldigt speciell dag för mig och min babe, det är nämligen 15 månader! iiih.
känns så jävla perfekt och bra att vi varit tillsammans så himlans länge, bara du kristoffer!
jag älskar dig så grovt mycket och jag vet att det föralltid kommer vara du och jag, hjärtat.
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0