stackars min älskling!

han får cykla idag till jobbet, lider med honom!
i den här jävla kylan också. vi bor mitt i stan &
han cyklar från stan till ett ställe som ligger förbi
polishuset typ. det är ju en bit ändå? skulle lånat
ut mitt busskort till honom så kunde jag kommit
till skolan på något annat sätt istället för att åka
spårvagn. fan, att jag inte gjorde det! stackarn.
ajja, ska vara gullig mot han sen när han slutar
jobbet vid fyra. ska åka till norr tull och vänta på
han där tills han slutar sen går vi tillsammans hem.
så slipper han åka eller gå ensam, erkänn gulligt ?
jag vet. bäst är jag! hahaha nejdå. noooog om det.

ska snart börja dra mig mot skolan, vet inte när jag
börjar för jag har inte kollat schemat än men någon
gång runt åtta är det la. och jag har tråkig geografi!
fyfan. jag hatar verkligen det, uuuuuusch fyyy bläää.

och vet ni en annan sak då? JO, att jag färga håret igår
igen. och den här gången vart det som jag ville ha det!
det var riktigt mörkbrun, nästan svart. fifasen vad jag
trivs i den typen av hårfärg, aldrig sådär "blondt" igen!

neh. nu ni, nu ska jag stänga ner här för idag ni så ni
vet det nu. fårse om jag kanske skriver senare. aa hej!

ps. det var världens drag på high lander igår, min farsa rockar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0