bild från igår.


   en bild från igår då jag kände för att klä mig lite sommrigt, snacka om att sakna sommaren då ?!

 
hej på er föresten ! :D
  jag har precis kommit ut ur en dusch och ska alldeles strax börja klä på mig ordentligen för snart så ska jag
  och krille till lkpg, det blir biltema (för hans skull) och så ikano-huset för min skull. haha, det ska ju vara lika ?!
  
  vad ska ni läsare gör idag då ? supa, resa, vara med vänner ? tell me
 :D
 
  btw, om ni undrar vad som har hänt med golvet bakom mina ben så är det fuktskada eftersom det runnit ut vatten
  från duschen ut till vardagsrummet och då var vi tvugna att slita bort golvet som var där, bara så ni vet det hehe !!

Kommentarer
Postat av: Ayla

Snyggt! Har likadana shorts som du! Älskar dem :) hehe



Ja var lugn men läppglanset så länge du bara tar det på läpparna haha :)

2011-04-09 @ 12:34:57
URL: http://aayla.blogg.se/
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: okej :) Vad ska du göre resten av helgen då? :)

2011-04-09 @ 17:05:00
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0