bilder från påskdagen.

hej på er !
orkar inte skriva så värst mycket nu, så ni får nöja er med bilder från igår .. hörs lite senare, kram.


 "påsktårtan" som jag, pappa och krille bakade igår, mums. på bilden är den självklart inte färdig, haha.


 lilla, söta putin var med i köket såklart !


 ulla och pappas vinglas, tyckte det var lite snyggt att dom hade ett varsit glas med namnen på, hehe !


 carro @ fotar'n.


 var tvungen att ta kort när pappa hade placerat ut kubben jäääätte rakt, hahahaha. värsta jag sett !


 daddy var dö duktig igår på kubb .. jag tror jag vann 1 av 5 haha. tur man inte är en dålig förlorare !


 förbereder sig inför ála kast .. ( dålig kvalle det blir på bilderna när man laddar upp ? )


 det här är då jag, igår. och nej, jag har inte så kort "klänning" utan jeans short och ett långt linne.


 ulla, samuel och pappa gör .. något ? antar att för en allvarlig diskussion about the kubb-spelande, haha.


 här är det färdiga resultatet av tårtan, inte speciellt "påskig" men god som fan iallafall !!


 grillade massor av god mat, mumsfillibabba.


 älsklingen sitter på övervåningen och spelar gitarr like usual .. btw, han spelar det nu med ! haha.


 hahaha, pappa drog på hög volym på sin gamla LP-spelare .. värsta öset i den ju !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0