..

nämn något som gjorde dig glad igår:
något som gör mig glad varje dag är min underbara pojkvän.


vad gjorde du kl 08 imorse:
satt och åt frukost.


det sista du sa högt:
"dom finns där" och så pekade jag.


det senaste någon sa till dig:
"kan jag låna en tampong av dig"


vad har du druckit idag:
bara mjölk en så länge.


vad var det senaste du köpte:
välbehövliga saker till hemmet, mat och godis.


godaste glassmaken:
kan aldrig bestämma mig!


tror du på kärlek vid första ögonkastet:
absolut.


trivs du med ditt jobb/skola:
jadå, det rullar på bra.


favoritklädsel:
skinnjacka, ett oversize linne / t-shirt eller en mysig kofta, ett par sköna och tighta jeans och converse.


favoritlåt just nu:
ingen speciell vad jag vet.


vad gör dig glad just nu:
ärligt talat, att jag ska shoppa loss på SBT och att min boy kommer hem snart.


favoritgodis: 
chocklad & lakrits.


sommarplaner ?:
förmodligen sommarjobba, resa, pojkvännen, umgås med folk osv.


spelar du något instrument:
gitarr och trummor och lite synt är min grej,
har varit det ända sen jag var liten.


vad är viktigast för dig:
förutom familj, pojkvännen och vänner så är det ödmjukhet.


äckligaste insekten:
spindlar och gråsuggor, USCH.

längtar du mest efter just nu: 
 
att sommar ska vara här så man slipper alla tunga plagg.


Kommentarer
Postat av: Zami

sv: Hehe okej jag får ta och göra de då :D

2011-04-06 @ 13:49:57
URL: http://nattstad.se/Zamiii
Postat av: Zami

sv: aah :D

2011-04-06 @ 18:55:54
URL: http://nattstad.se/Zamiii

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0