..



       

• solen är påväg & det märks i luften. man blir så lycklig och känner sån frihet ! älskar sommaren.


• sol & värme = snygga och färgstarka sommarkläder & mysiga uteserveringar, hur härligt ?


• style by tyra (SBT) världens bästa smyckesshop. in och kika
här nu .. finns även smink osv !


• blir antagligen london med kristoffer (inget datum planerat) men riktigt härligt om det blir av !



   


jag beställde 4 par skor för ungefär 1 ½ månad sen & dom har inte kommit än, hmm misstänksam.

   DOH' !
• jag ska alltid ha otur när det gäller nästan allting, så himla typiskt. carro aka homer simpson ?


• varför kan inte alla bilar drivas på typ, vattenånga (moln) så man kan åka hur långt som helst !
 stor diss till att nästan alla bilar drivs av bensin .. som då gör att man måste tanka stup i kvarten.


• varför har vi i norrköping inga modebutiker så som i stockholm ungefär ? LV, marc by marc jacobs,
burberry ? kan inte norrköping öppna ett eget NK eller ? vi har ju bara alla jäkla standard butiker här !
   

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

dissa inte bensinen för tankningens skull, dissa den för miljöns skull. Det är helt sjuuukt att folk kan köra runt så mycket utan att ha dåligt samvete.

2011-04-07 @ 22:03:11
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: ja, men vad bra :D Jag tror det är många som helt enkelt glömmer bort hur illa bensin verkligen är :)



Håller med dig om alla dina hissar - utom det där med london, för där är jag avundsjuk.. själv ska jag ruttna i umeå ;P

2011-04-08 @ 12:15:17
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0