hos pappa.

yes.
är hemma hos papi nu med krille, har precis tagit oss en varsinn chockladboll och suttit ute på baksidan av huset.
skit mysigt. det tråkigaste är att solen börjat gå ner, vi som ville passat på att sitta i värmen .. får göra det imorn !

kommer säkert gå upp 9 imorgon och gå ut i trädgården direkt, hoppas det blir så varmt och mysigt så man kan käka
frukosten ute. fyyfaan, det är så härligt !! ni som har hus vet ju hur det är ? håller tummarna att det bli minst 13+ ..

ae nu ni ..
nu blir det nervöst.
ska nämligen iväg med krille nu och övningsköra FOR THE FIRST TIME EVER.

.. omg ..

kommer gå åt helvete.
naerå, det går nog fin fint !

önska mig lycka till, jag berättar mer om det när jag kommer hem igen .. ja, om jag nu kommer hem vill säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0