lip volume booster.


  såhär blev mina läppar av lip volume booster efter ca. 5min .. man ska egentligen vänta upp till 20min.
  men jag orkade inte, men man ser ju ett litet resultat iallafall och tänkt er då med 15min till ? awsome.

  så ett tips till er alla med små läppar ( fasst ni kanske redan visste att den fanns ? ) finns att köpa
  på
stylebytyra för ynka 49:- jag säger bara: lätt värt pengarna !! + att den räcker jätte länge om
  man inte använder den varje dag då vill säga
. passa på medans den finns på lager, den går åt fort!

 
ifall ni vill ha lite tydligare bilder så säg till så fixar jag det
  men nu ska jag sova, hörs imorgon ! go'natt på er ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0