mjölkchocklad cookies ?!

 har ni smakat dom här kakorna ? :D
 jag köpte dom igår för att jag tyckte det lät lite spännande med just mjölkchoklad som jag är galen i !
 dom var faktiskt goda. dom luktade muffins och smakade även lite muffins blandat med chocklad och .. kaka ?
 
fasst vart lite, lite besviken att dom inte smakade mycket mjölkchocklad som jag ville att det skulle göra, buh.

 men iallafall, till er som inte har testat så tycker jag ni ska göra det ! dom var ärligt talat riktigt goda. hurray :D
 fanns i schweitzer nöt också för er som tycker om det, bara ett litet tips från moi. dock dyra, nästan 40kr för 8st.

          

Kommentarer
Postat av: Anonym

Världens finaste halsband? Först till kvarn!

http://www.tradera.com/Stort-halsband-med-diamanter-i-silver-for-den-trendmedvetna--auktion_240303_130913624

2011-04-05 @ 13:37:50
Postat av: Zami

Ååh såna vill jag smaka på, är dom goda? :D

2011-04-06 @ 10:11:13
URL: http://nattstad.se/Zamiii

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0