övningskörde och ..

så, nu är vi hemma igen. det gick fort .. körde bara lite på en stor grusparkering vid kråkvilan.

och ..
VET NI HUR STOLT JAG ÄR ÖVER MIG SJÄLV ELLER ?
jag körde fan bra för att vara första gången, till och med krille vart chockad och sa att han inte trodde
det skulle gå så himla bra som det gjorde, men jag antar att det gick bra för att det var han som visade
mig hur man skulle göra och jag tog det sjukt lugnt med ! ska kanske köra imorgon med, får se hur vi gör.

bästa av allt var att jag inte fick kärringstopp en ända gång haha, bra där carro.
det ända som gick "fel" var att jag höll in kopplingen och gasade fasst jag skulle hålla in den och så bromsa.
det vart för mycket att tänka på så jag glömde bort hur man gjorde. men sen gick det bra som fan iallafall !

fick testa att växla samtidigt som jag körde, svänga, backa och gasa på järnet haha nevars .. men det var kul :D
och påtal om kul så ska jag och krille sätta på en rolig film nu och lägga oss i soffan o mysa, hörs imorgon readers !

ha en underbar lördagskväll
:)

update: - brist på bilder, har inga här eftersom det är pappas dator -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0