ronja, 20 veckor gammal.

hellu bloggen :D
förlåt att jag inte bloggat på ett tag, har verkligen inte haft någon lust och så har jag inte haft något att
skriva om så jag har rent utsagt skitit i det. är allting bra med er ? med mig är allting helt jäkla perfekt !

hatar vädret som var igår, får alltid ont i skallen när det är lågtryck så jag mådde inte speciellt bra då men
NU är det perfekt väder ute, så när min pojke kommer hem ska jag bjuda honom på glass på något fint ställe.
åh, känner mig som världens bästa flickvän när jag ställer upp på honom så mycket, men det är så det ska va !

iallafall, tror jag bloggar lite senare igen, ok ? ska inte göra så mycket speciellt nu ändå. kram på er.


btw
, ni kanske undrar varför jag har en bild på en katt här nu vaaa ?! JO, det är nämligen så att jag o krille kanske
ska köpa den senare när han kommer hem, den är 20veckor gammal vilket är = 5-6 månader om jag förstått rätt ?!

       
      visst är den söt ? :) får se hur vi gör, det är ju inget man "bara går o köper" så därför ska vi diskutera det.

Kommentarer
Postat av: CJ

Vilken sötnos!

2011-05-18 @ 01:00:01
URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0