en underbar lördag.

oj, vad sent det blev !! 
men hej iallafall .. kom precis hem.

har varit ute och åkt bil med krille, matte och carro. var hem till dom och kollade på deras nya as snygga lägenhet (avis!)
stannade och käka på mcdonalds, möms. och nu är vi bara hemma och ska snart sova, är svintrött och har ont i huvudet.

just ja, tidigare idag så hälsade vi på min pappa och tog en fika och så blev vi bjudna på middag, som vanligt var det AS GOTT.
min pappa är verkligen kock alltså ! hehe men iallafall jag och krille var jätte duktiga och hjälpte han och ulla (pappas fru) att
kratta hela deras baksida full med grenar och löv och då precis när vi var färdiga med allting så hörde vi världens smäll precis
vid en väg som går alldeles intill huset och vi vart ju livrädda !! första tanken var ju att det var putin (pappas hund) som hade
blivit påkörd med tanke på att han får springa lös i trädgården och så var han borta, men det visade sig att han var inomhus
just då, vilket var jävligt tur. och min andra tanke var att det var ett rådjur som blivit påkörd och istället för att sitta och tro
så ville jag ta reda på vad det var som hade hänt, så jag drog med mig krille bort och kollade och det var min andra tanke stämde.

det var ett rådjur (kanske 1år gammalt ?) som hade blivit påkörd och brytit nacken, USCH. hatar när djur blir påkörda alltså !! :(

VARNING FÖR ÄCKLIGA BILDER!
tog två bilder på rådjuret när det låg där på sidan av vägen .. ville egentligen inte ta kort (och tro inte att det var för bloggens skull)
men jag tog kortet för att kunna visa krille, min pappa och ulla som ville se hur det hade gått med rådjuret och bra, hade det ju inte gått.



..
och förutom dessa hämska bilder så tog jag massor fina bilder på huset, trädgården osv.


hur jävla fin vart inte den här bilden ? älskar att solens strålar blev som en blomma !










nej, men jag är väll inte långben på den här bilden va ? haha.


ser ni alla högar vi har krattat ihop ? btw, min älskling som står och är duktig med krattan.


haha !



och så till en sista bild
var jävligt stolt över mig själv faktiskt.

för hur snygg blev inte den här vår bilden ? (ända jag redigerat lite är färgen)


Kommentarer
Postat av: linn

obehaglig bild på råddjuret

2011-04-12 @ 00:31:38
URL: http://linnys.bubbleroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0