så ere.

tjabbbbaaaa.

kom nyss hem från skolan, blev hämtad av min älskade (som är världens snällaste) och nu tänkte jag bara skriva av mig lite
innan jag gör något annat. vet inte riktigt vad som händer idag, har lixom ingenting planerat. tråkigt väder också .. hmm.

vad gjorde jag igår ?
jo, jag och krille var ute i borgs och lirade lite (haha fult det låter) och det gick döbra och lät rätt hyfsat faktiskt hehe !
han spelade elgitarr och jag trummor. för nu har jag ju ett eget trumset, fick det av min kära far (bästa han) är supernöjd.
och så hälsade vi på han (pappa alltså) efter vi hade spelat och satt ute hos han och sola, fika och myste med massor prat !!

och vad ska jag göra idag ?
nu ska jag hoppa in i en dusch, sedan ta mig någonting att käka och så ska jag och krille upp till pappas jobb och hälsa på ..
det är fan kul att vara där, jag och krille har varit där 3 dagar i rad nu haha. han jobbar på sensus studieförbund (med musik
och såntdärt) och då får vi låna grejer där och spela om vi vill och sitta med honom och fika osv .. as trevligt ! så vi ska dit iaf.

btw, vet ni en sak ? jag borde fan bli fotograf .. tycker ni inte det ? jag tycker själv jag tar så fina bilder .. oftast .. eller ? 

kolla bara dom här bilderna från borgs (krilles bilverkstad)



det här får avsluta mitt inlägg .. kram på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0