det här gör mig så otroligt förbannad.

någon där ute som läser min blogg ? det hoppas jag .. snälla läs det här inlägget och sedan kommentera vad ni tycker, okej ?

hmm .. vart ska jag börja ?
jo, jag läser kenzas blogg och tycker den är skitbra och jag får sjukt med inspiration utav henne, rent utav älskar stilen & allt.
så med andra ord, jag har ingenting emot henne eftersom hon inte har gjort mig någonting. men så läste jag hennes blogg i förr går
och ser att det är någon jävla idiot som har suttit och spammat ner hennes kommentarsfält och skrivit riktigt elaka och kränkande
kommentarer. VAFAN ! är inte hon också en människa eller ? jävla no-lifer som sitter och kommenterar varje dag haha, herregud !

och det roliga är att eftersom hon kommenterade kenzas blogg så la kenza upp alla hennes kommentarer på bloggen + hennes ip-adress.
och då kan man ju spåra hennes personuppgifter osv .. och jag säger bara HA, HA OCH HA. för vem fan är så dum att kommentera sånna
grejer om man inte vill att sånt ska hända då ? tycker det kenza gjorde var helt rätt, även fasst det är lag på att man inte får sprida sånt.

men den här tjejen var iallafall anonym från början då hon höll på att kommentera, men icke sa nicke vet ni .. då anmäler hon kenza och går ut
i tidningen med en bild på sig själv och namn + efternamn .. amen det är ju smart när man vill vara anonym, jävla dubbelmoral !!!! åååååååååh.

man kan ju förfasen inte anmäla någon för att den har lagt ut typ "personuppgifter" när man själv går till tidningen och lägger ut bild + namn ??

och nu kommer vi till det roliga .. detta måste ni bara läsa alltså hahahaha.
nyheter24 intervjua ju henne eftersom hon bad om det och kolla vad hon säger ..

" det känns ju inte bra att folk kan spåra upp mig. nu går ip-adressen till min pojkvän.
han blev skitsur och vill att kenza ska betala böter, säger hon till nyheter24 "

• svar från mig: vafan blir hennes pojkvän sur för ? han ska väll inte ha några pengar för
att hans korkade flickvän lägger ner onödig tid på att kommentera patetiska kommentarer ?

fråga från nyheter24: några av kenzas läsare skriver att du är avundsjuk. är du det ?
– nej, det är jag inte. hade jag varit det hade jag skrivit att jag var avundsjuk på att hon är snygg och har snyggt hår.
men jag tycker inte det.

• svar från mig
: hahaha, som att hon skulle erkänna att hon är avundsjuk inför tidningen då ? onödig fråga från nyheter24 eftersom
det lyser avundsjuka om bruden. vem som helst märker ju att det är någonting som inte stämmer i hjärnkontoret på henne, goosh !

fråga från nyheter24: vad tänkte du när hon hängde ut dig ?

- jag blev chockad när jag läste inlägget. jag har sett fler som kommenterar med elaka
saker så jag trodde inte att hon skulle hänga ut mig.  får man inte skriva att hon inte passar i rött läppstift ?

 
• svar från mig
: vadå chockad ? hade du förväntat dig att hon skulle bli glad och ge dig en länk för att du spammar eller ?
och bara för att andra idioter kommenterar elaka kommentarer så måste du också vara idiot och göra det, fasst värr ??
och vadå "får man inte säga att hon inte passar i rött läppstift" kan lova att det inte var det ända som stod i din lilla text.

- några kommentarer från henne ur kenzas blogg -

" nej men fyfan !! du passar inte ens i röda läppar. sen har man väl inte på sig sånt när man ska ut ??? pinsamt "
" men ge dig nu, fula kläder. det är det enda du äger "
" ser ut som en vanlig jävla pyjamas...skit fult "
" kul att läsa om dina drömmar jämt. ingen som bryr sig "
" måste du skriva "dog lite" jämt ?? barnsligt som fan !!! "
" varför har du öppen mun på exakt varje bild ?? du blir inte sexig om du tror det "

ja, ni märker ju tydligt att den här personen har någonting fel i huvudet .. inte meningen att låta dum, men hon har ju själv varit det !

                      
                                                                                       kenza & jannica "jennie"
                                                                                vad tycker ni läsare om det här ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0