nu är jag hemma igen !

 halloj again :D
 japp, som ni ser så har jag alltså beställt från stylebytyra, kanske tog lite tid att "bara" hämta paketet men det vart
 ju lite problems. krille fick p-böter fasst han hade pakerat rätt och hade boendeparkering och allting, så vi drog raka
 vägen till polisen och snacka ut om hur vi skulle lösa det. det gick skit där, men nu har det äntligen löst sig, tror jag !

 vad var det i paketet då
? jo, hade beställt nyx lipgloss & läppbalm volume booster men läppbalmet var tyvärr slut på
 lagret, vilket jag inte visste eftersom jag klickade på det och beställde .. dom borde ju ha tagit bort läppbalsamet från
 hemsidan så man fattar att det är slut, men ajja. dom ska skicka den till mig när den finns på lager iallafall, så det e' bra.

 och hur fungerade lipglosset då ? perfekt. snygg färg, luktade aaaaaaaaaaaaaaaaas gott (typ som jenka tuggummi /
 godis någonting) känner till och med smaken på läpparna mums, haha. får nog ta och beställa hem några fler sånna !!

          
           

                                              före                                                                                                      efter

Kommentarer
Postat av: Keilia

ser nice ut:D

2011-04-15 @ 18:00:00
URL: http://kilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0