ska hämta ut mitt paket.

hej på er kära läsare :) allt bra med er ?
med mig är det perfekt och det känns som om den här dagen har något att erbjuda faktiskt, känns härligt.

måste bara säga att jag försökte blogga från mobilen förut idag, men när jag logga in och skulle skriva så gick
det inte att klicka på själva fältet där man skriver i ? hmm, så jag sket it .. men ska ta reda på hur man gör !!

har ingenting planerat för idag, utan det ända jag vet är att jag och krille ska sätta oss ner när han kommer från
jobbet och prata. vi har nämligen ett projekt på g och går det enligt planerna så .. jaa, ni får veta lite längre fram
när allting verkligen är bestämt, så håll er uppdaterade ! är själv helt jäkla spänd och hoppas allting går sin väg .. 

  oh just ja
, nu ska hämta ut mitt paket som äntligen har kommit :) .. vad kan det vara i det ? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0