såhär känner jag just nu.

HEJ.
jag måste bara börja med att säga att jag är JÄVLIGT FRUSTRERAD. fasst jag egentligen inte har någon speciell anledning ..

eller alltså .. FAN.
OKEJ, om jag börjar såhär: jag HATAR "skvallerkärringar" och då menar jag sånna människor som skvallrar om precis allting !!!!
det är en av de värsta sakerna jag vet och som jag verkligen, verkligen, verkligen stör mig på som bara fan rent utsagt .. urkäkta.

jag kanske överdriver när jag skriver hatar men ni förstår väll ? alltså, jag hatar när dom gör det .. alltså skvallrar .. USCH FY BLÄ.
nämner inga namn men jag känner så otroligt många som jämt måste skvallra runt om allting som händer, HALLO ? privatliv kanske ??

så fort man mår lite dåligt (fysiskt) så vet ALLA om det sen, även fasst man bara sagt det till någon enstaka person, förstår ni mig ?
jag tycker man borde få ha lite privatliv och då menar jag med allt. inte bara om man mår dåligt någon dag utan ingen ska lägga sig i
om någonting egentligen, sprida runt en massor eller föra vidare och skvallra. NEJ, låt än vara istället !! kan ingen förstå det eller ?

jaja .. det finns tamefan folk till precis allting & jag hatar det på ett sätt.

MEEEEN, VAD GÖR NI DÅ ? :)
jag är som sagt irriterad över sånna människor men utöver det så sitter jag ju här vid datorn och inte gör ett skit faktiskt, FUN LIFE.
jarrå, det är det .. fasst inte just nu för stunden kanske. äsch, vad jag yrar ?! skitsamma, ska snart lägga mig tror jag .. eller ? - ja !

                     
                     
                       jag för några veckor sen ungefär utanför skolan.
btw, snyggt med snea brillor ! jädrans smeck kvalle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0