actimel vanilj.

 jag och emelie är lite feta utav oss så vi gick och handla det här idag efter skolan !
 det är hennes actimel jordgubb och noblesse och sen är resten mitt. men eftersom
 jag är så gullig mot min pojkvän som är kär i kexchocklad så köpte jag den och den
 lilla söta nallebjörnen till honom (aw, töntig jag är) hehe. i kexchockladpaketet ligger
 det 8st normalstora kexchocklad, uuh. så han lär iallafall inte bli besviken på mig !!!!



 och så får jag ju inte glömma att visa en när-bild på mitt nya "beroende" actimel (drick yoghurt) nyttigt ?
 det vet jag inte, men huvudsaken är att det låter nyttigt .. eller vad säger ni ? haha, sjukt gott iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0