alla hjärtans dag.

godmorgon allihopa !
jag vaknade nyss .. är ledig idag pga alla hjärtans dag, tycker det är sjukt ? inte för jag tackar nej till att vara ledig men ändå ?
man kan ju inte få ledigt för att det är alla hjärtans dag, det låter bara konstigt. men shit the same, as skönt att vila ut iallafall.

oh juste, när jag ändå nämnde "that day" så .. HA EN SUPERBRA ALLA HJÄRTANS DAG ALLIHOPA ! för det ska jag tamefan ha.

men nog om det nu ..
har ganska mycket som ska uträttas innan jag kan slappna av helt, nämligen:

gå ut med tjabo (hunden)
möte från 13:00-14:00
hem, städa, diska och ta tjabo igen.                       
finns möjligtvis lite tid för att blogga.
laga mat tillsammans med älskling !!

sen .. så finns det tid till att koppla av, förutom det att tjabo ska ha sina turer hela dagen, men det är sånt som måste göras !
om jag har tid, så försöker jag blogga när jag kommit hem från mötet. hoppas det blir världens bästa dag idag *håller tummarna* 

 


Kommentarer
Postat av: Josefine

Haft en bra alla hjärtans dag ? :)

2011-02-14 @ 17:27:23
URL: http://livetenligtjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0