dags för makeover.

kom hem nyss och har precis druckit upp en utav mina actimel vanilj .. FYFASIKEN vad god den är !!!!

ska närsom helst börja sy på löshåret jag köpte idag, färgen blev svartbrun vilket resulterar i att jag får
färga om håret IGEN vare sig jag vill eller inte. så med andra ord, jag köpte en svartbrun hårfärg idag för
att jag var tvungen. den färgen på löshåret som jag ville ha fanns ju såklart inte (som vanligt) men men ..

jag väntar på att emelie ska komma hem från stan, hon har nämligen köpt nål och sytråd så jag ska kunna
sy ihop allting, hade ju såklart inte det hemma *suck* .. men jag hoppas det kommer bli bra med allt iallafall.

update: emelie kom nu, och hade med sig nål och tråd .. så dags för mig att sy och färga! bilder kommer ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0