hejsan hoppsan.

hejsan !
har nyss varit på stan (yves rocher) för att köpa en handsalva till krille eftersom han har extremt
torra händer och eftersom jag nu har rabatt så kostade den bara 19:- och är skitbra, bra va :D ?
men iallafall, nu är jag hemma och väntar på att emelie ska bli färdig i duschen så jag kan hoppa in ..
och efter det ska jag kolla efter ledig tvätt-tid. sen kanske det blir en runda på stan och förhoppningsvis
har mitt paket kommit idag, så ifall det har det så ska jag hämta ut det med! uuh .. spännande eller ?

haha jag skojja. varför skulle ni tycka det var spännande att se mina paket ? ajja, ska iallafall ta kort och
visa när jag kommer hem nu ifall det har kommit. ni som har följt mina tidigare inlägg vet nog vad det är!

skriver lite senare .. bye bye :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0