I am nyttig!

jag lovar! det är faktiskt JAG som åt den här salladen nyss, hemmagjord dessutom ..
jag känner mig så jäkla nyttig .. och vet ni vad jag ska börja med ? att fylla upp en tillbringare
med iskallt vatten och ställa det i kylskåpet så jag alltid kan gå och ta ett glas kallt vatten när det
behövs, både bra och riktigt nyttigt för kroppen! det är faktiskt bra att man som ungdom tänker
lite på vad man egentligen äter, inte för att låta gammal så men ni förstår ? så det inte säger PANG
sen och så blir man smällfet. naej, nu får jag ta och ge mig .. hur är det med er föresten, äre bra ?

 visst ser det gott ut ? :)


Kommentarer
Postat av: SOFIA

Vad roligt att du är med och tävlar vännen!Ha en fin dag KRAM

2011-02-02 @ 09:57:59
URL: http://sofiahanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0