jag ville ta med mig teddy hem.

 hej på er ..
 nu är jag äntligen hemma, och tro inte jag har varit på fiahemmet ända sen jag skrev senaste inlägget! nej nej ..
 fasst det var näst intill att jag knappt kunde slita mig därifrån, för erkänn det är så när man hittar en liten favorit ?
 
 i mitt fall så var det tack vare teddy jag inte kunde gå därifrån, om jag säger såhär .. JAG ÄLSKAR HENNE REDAN :D
 och fråga mig inte varför dom döper en tjej-katt till teddy .. men hur som helst, den jäkla katten var helt underbar !
 jag tog upp henne i knät och hon började gosa direkt och så satt hon och kolla mig djupt i ögonen hela tiden som att
 hon tänkte " snäääällaaa, ta mig här ifrån " och så tröck jag min näsa mot hennes och hon gjorde likadant tillbaka hela
 tiden, och minsta lilla rörelse jag gjorde så hade hon öron och ögon på spänn och var framme med nosen och skulle lukta.

 här har ni ett klipp jag spelade in när vi var där .. kolla bara in när teddy (den svarta) nosar på kameran jag filmar med.

 så jääääääääävla söt !! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0