just nu ..

 :D gött !

 hahaha jag måste bara berätta en sak för er, ni vet desireé nilsson .. alltså dessie - bloggerskan ?
 hon skryter ju rätt mycket om hennes " fabiolus life " och det är det jag inte tycker om hos henne.
 
  och nu, läser på hennes blogg att hon skriver:
 " har ju inte ens visat vår lägenhet till er än?! den är ju 88 kvm, så den är ganska stor ;) nice va?! "

 visst, det är väll lite gulligt skrivet av en 16-åring, att hon stolt vill visa upp sin stooora lägenhet men
 jag menar, det är så överdrivet .. alltså: o-m-g, har ni sett den ? den är lixom 88 kvm, ni kommer döö !
 ungefär så .. förlåt dessie, men jag stör mig. hatar inte henne alls, hon är skit söt och alltihop men jag
 tycker bara det blir lite för överdrivet ibland, någon som läser hennes blogg som håller med mig om det ?

 hatar att skriva sånhära "dumma" inlägg, men jag känner att jag behöver säga det för det är så jag känner.
 vill inte hänga ut någon på min blogg och larva mig, men jag antar att det är fler än jag som kan hålla med ! 
 
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0