kan inte sova ..

JAG VERKLIGEN HATAR SÅNNA NÄTTER SOM DEN HÄR!
då man verkligen inte kan sova, jag är ju trött och skulle kunna sova men jag tror
jag har fått urinvärksinfektion för jag måste springa på toa stup i kvarten och kissa,
sjuuuuuukt jobbigt. "gick och la mig" vid klockan 00:00 eller någonstans innan där och
jag har sen dess gått på toa 3 gånger, det är mycket ! imorgon eller det blir ju idag, så
måste jag till jourcentralen och göra något form av prov, så jag kan få tabletter snarast.

sånhära saker klarar jag inte av att hantera, får nästan tårar alltså .. det är as jobbigt :(
men ajja, ska väll krypa ner i sängen och kolla på dieselråttor och sjömansmöss tills imorgon.

skriver mera imorgon !

Kommentarer
Postat av: emelie

sv: hej fina du! jaaa , allt för länge sen :( med mig är det bra, hur är det med dig?

Jag saknar dig otroligt mycket:(

Vi var på VillaFridhem :)

<3

2011-02-16 @ 10:20:55
URL: http://emelied.webblogg.se/
Postat av: ♥ESSEY♥

SV: Tack! =)<3<3

2011-02-17 @ 14:09:57
URL: http://esseys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0