OCH NU, LOV.

ja vad ska man säga ?
att det nu är LOV och det är så himla SKÖNT även fasst det bara är i EN VECKA så ska jag passa på att VILA UT så mycket som möjligt.

idag vet jag inte vad som sker, ska iallafall börja fixa iordning mig nu .. och sen hoppas jag att det slutar att snöa, man blir så deppig :(
håller ni med ? jag (precis som alla andra) längtar tills sommaren är här och man kan ligga och glassa i värmen med lite tunnare kläder ..
tänk er att slippa slita på sig vantar, mössa, halsduk och en stor fet jäkla jacka ! förut så saknade man snön, stora, tjocka och varma kläder
osv .. men nu har det blivit för mycket och då menar jag verkligen föööööööör mycket ! jag har blivit riktigt less på att kolla ut genom fönstret !

och eftersom jag är så trött på kylan så passade jag på att klippa ihop lite snygga kläder för att visa er ..


och här har jag samlat ihop några av det plagg som är mina absoluta favoriter till sommaren
;) hur snyggt ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0