mot staden.

gomorron' på er people ! :)

sovit gott ? det har jag, förutom mina konstiga drömmar .. inatt så drömde jag att mina pojkvän och hans kusin körde
cod black ops fasst i verkligheten mot varandra och sköt på varandra på riktigt så det rann blod och sen helt plötsligt så
var jag med i spelet, men jag fegade ur bara för att jag inte ville dö, eftersom det var IRL också. hahaha, så sjuk dröm !!

brukar ni också få riktigt konstiga drömmar
? i såfall berätta det till mig, jag älskar att läsa andras roliga händelser :D

men iallafall, nu ska jag hoppa in i en dusch och sen ska jag, älskling och ev. emelie och hennes pojkvän följa med ner till stan
för att glutta runt lite, har inte varit och bara kollat på hur länge som helst, har för det mesta bara varit i stan när jag och krille
ska handla mat eller så och därför ska det bli lite roligt, får se om jag hittar någonting .. ska iallafall köpa nytt smink idag, weeey !

skriver mer när jag kommer hem, och ifall jag köpt någonting så visar jag er självklart
 ;) eller vill ni det ? hörs iallafall sen ..

UPDATE
: BRIST PÅ BILDER.


Kommentarer
Postat av: laceeQUEEN

Hejsan!

Det var super kul att du var med och tävlade. Nu dras dagens blogg. Kolla på min blogg om du vann eller inte. Ikväll kommer ny tävling.

ha det bra :)

kram/lacee

2011-02-26 @ 14:04:27
URL: http://nattstad.se/laceequeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0