nytt löshår idag!

idag ska jag till rebecka's hårsalong för att fixa nytt löshår, mitt gamla använder jag inte ens för att det har
blivit så sjukt slitet, så det är behövligt! och för er som undrar så använder jag inte löshår för att ha det så
som alla fjortisar har det utan endast för att få det lite tjockare och ev. lite längre .. så nu vet ni det allihop.
btw, bilder kommer senare på hur det blev, kanske till och med får färga om mitt egna för att det ska passa !

vad tycker ni om bilden till höger
? är det rätt att sätta in löshår/extensions på hästar ? ae, överdrivet ..

Kommentarer
Postat av: Birgertanja

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

2011-05-25 @ 10:14:20
URL: http://birgertanja.blogocial.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0