oh my god, my eye!

godmorgon på er blogreaders ! :D

vad jag menade med inlägget igår att jag har lärt mig royal republic's låt, är att jag kan spela det på gitarr nu ..
jag bara var tvungen att skriva det så att ingen tror jag menar att jag lärt mig sjunga den eller något, haha ajja.

hur är det med er, mår ni bra ?
jag mår bra, bara att jag är orolig .. jag tog basiron igår innan jag gick och la mig (basiron är ett starkt finn-medel)
och det står att man absolut inte får ta det i områdena kring ögonen och vad jag vet så gjorde jag inte det, men jag
är inte säker. för idag, när jag vaknade så märkte jag att jag ser lite smått suddigt på ena ögat, kan det vara därför ?

jag blir fan riktigt orolig att jag fått typ basiron i ögon och är påväg att bli blind eller något, goosh :( hjälp mig !!

okej, nog om det nu ..
måste bara säga att igår så kom emelie hem med hennes polare ståhla, och han hade med sig värsta maten som han
skulle laga till oss, snällt va ? så vi ställde oss och hjälpte han laga allting och när det vart färdigt var det mhhhhhhh,
så jävla gott. det vart entrecote med stekt klyftpotatis, morötter, rödlök och palsternacka samt ädelost-sås MUMS !

.. det var därför jag inte blogga igår ;) hahaha, maten var så jävla god så jag dog vid köksbordet kändes det som !


 ungefär såhär vart det igår, förutom att vi hade klyftpotatis och ädelost-sås till, rätt likt annars ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0