övningsköra i sommar ..

"don't sms and drive" .. stavning ?

jo, men det är sant. jag ska övningsköra i sommar och hade tänkt att ta mitt körkort (om jag nu får ett)
hos helens, dom flesta jag känner har kört upp där och säger att det är döbra. därför får det nog bli så !

fasst jag är nervös ?!
men jag vet inte varför ? det känns bara som om jag inte kommer att klara det, även fasst jag inte ens kört
någonting överhuvudtaget - (på bilden: bilen står alltså stilla när bilden tas) men jag hoppas jag klarar av allt.

det jag är mest nervös över är att hålla koll på allting, om ni förstår ? jag vet, alla har sagt: du lär dig med tiden !
JA, jag vet det. men när man väl sitter där, med en ivrig jäkla gubbe/tant som pushar på än när man gör sitt bästa
är det inte lika kul .. då kommer jag känna mig mer pressad. men som sagt, det går säkert bra. bara jag tar det lugnt.

             
                hade bilden varit "verklig" så hade jag eller någon annan på vägen varit död nu .. kolla bara stilen ?
                hahaha. har inte koll på vägen, sitter och smsar, sitter som en hö-säck och ser allmänt borta ut ..
             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0