parfym galen?


 Vanille Noire Secrets D'Essences - 344 :- 560 :- Yves Rocher.
           en unik doft, med en toppnot av fräsch, uppfriskande
            mandarin som smälter samman med en mjuk hjärtton 
          av mimosa och en varm, pulserande basnot av cederträ. 

 jag var nyss på yves rocher och köpte den här underbara parfymen, är ju helt galen i parfymer hehe ..
 det står att den ska lukta vanilj men den innehåller 3st olika sorters vanilj, därför blir lukten lite mildare.
 det var det jag fastnade för! den luktar sååååå gott, godaste på länge. tips till er: perfekt parfym till 
 alla hjärtans dag, enligt mig luktar den lite romantisk. och nu, dags att sätta in parfymen i min samling !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0