skriver som snabbast.

halloj !
kom precis hem, har varit hos pappa. jag och krille blev bjudna på tacobuffé, mumsfillibabba.
hinner inte skriva så mycket mer igen tyvärr, det är full fart hela tiden. för nu ska vi nämligen iväg
igen, till krille's kusin danne och umgås lite .. sen när vi kommer hem hoppas jag att jag orkar skriva
lite mer men troligen inte .. fårse. annars uppdaterar jag mer om vad som hänt / händer imorgonbitti.

låter det bra ? :)

till dess så vill jag bara säga att jag har fått min iphone nu men den ska lämnas in på lagning för att displayen
är pajj och sen blir det eventuellt en tripp till stockholm imorgon, får la hoppas ! hörs mera imorgon gott folk ..


 detta blev vi bjudna på hos pappa, en utsökt chockladfondant som efterrätt .. visst ser det gott ut ?

Kommentarer
Postat av: Zami

Ååh va gott :D:D

2011-02-27 @ 14:24:25
URL: http://zandrajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0