tränings-schema!


jag har ju blivit lite hurtig så jag till och med har lagt upp ett tränings-schema på det som
ska vara gjort varje dag under veckans gång, superbra eller hur ? då håller man ju koll på
vad man har gjort och vad man inte har gjort osv .. om jag nu kan så ska jag försöka att
följa schemat varje dag. för jag lovar er, om ca. sådär 3-4 veckor så SER MAN RESULTAT!

OBS!
(
lovar, har inte blivit kissie #2, all min träning är till för att jag ska få lite fastare kropp till sommaren .. that's all! )
     det är inte dirket så att jag hade tänkt att banta för att bli smalare - BIG NO - utan endast få lite muskler.

Kommentarer
Postat av: Alanragna

just started reborning and just hooked on as much info as poss; thank you

2011-04-05 @ 21:15:28
URL: http://alanragna.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0