tyra, du är bara för go'

hellu !
kom i stort sätt nyss hem, har varit på maxi och handlat mat med emelie och krille, både behövliga saker och ej behövliga.
men så är det ju nästan alltid man handlar, man går förbi någon hylla med godsaker och så slutar det med att hela maxi är med
i påsarna hem, haha. true ? nåja, nu ska jag ta något att käka sen blir det sängen för min del .. känner mig helt utdöd faktiskt.

btw, tyra hade lagt upp ett inlägg på sin blogg om att man kunde skicka in sina favorit-kärleksbilder till henne så hon sedan kunde
dela med sig av dom i bloggen, så att alla kan se. och jag gjorde det ! fick bli en bild på mig och en shetlandsponny som jag pussar på
mulen, jag tycker det symboliserar kärleken mellan människa och djur. och när jag kom hem efter maxi-rundan så märkte jag att hon
hade laddat upp min, och det betyder som fan för mig. eftersom jag verkligen älskar hennes blogg och hon är en så jäkla snäll människa.

kolla vad hon skrev när vi alla hade skickat in bilderna:
" Alltså ni är så fantastiska! Att ni delar med er av så mycket kärlek! "
" Jag har på riktigt suttit och fällt tårar när jag kollat igenom alla mail, det är så underbart med kärlek - jag älskar kärlek så himla mycket! "

                                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0