jag fick panik at the disco ..

vet ni vad som hände nästan nyss eller ? jag fick typ hjärtklappning .. jag fick panik, ren jävla panik :(
satt vid datorn och tog det lugnt, så som jag alltid brukar göra .. satt och lyssna på musik och helt plötsligt
så började jag darra när jag andades, som att hjärtat vart i otakt. och sen kände jag hur hjärtat pumpade as
mycket, så bad jag krille lyssna mot bröstet om det pumpa fort och han vart livrädd och trodde jag skulle dö typ.

har inte haft sån panik på hur länge som helst .. undra ens om jag har haft sån panik överhuvudtaget ? goosh :(
började fan gråta, men nu är det bättre. var tvungen att lägga mig ner och ta det lugnt för att det skulle bli bra !

och nu ska jag och krille hoppa in i en varm och avslappnande dusch, vågar fan inte gå in själv .. lär väll ramla .. ?

                                   
                                   
                          - bilden har ingenting med texten att göra -
                                       jag och en ponny från åby ridklubb (där jag red) jag saknar det !! :(
                                       bilden är tagen för ungefär 2år sen, jag var alltså 15år där. old shit ..


Kommentarer
Postat av: Sebastian

Usch, lät obehagligt!

2011-02-12 @ 23:58:53
URL: http://www.hallenius.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0