min älskade tjabo ..

nu är jag tillbaka vid datorn igen, och bara så ni vet så sket jag i att ta en outfit-bild eftersom ljuset var dåligt och det vart kass kvalle !

men men,
det skadar ju inte så mycket. vad gör ni då ? jag sitter med krille och tar det lugnt, ska alldeles strax lägga mig brevid tjabo
(hunden) och gosa lite, han har mått dåligt hela dagen .. tycker fan riktigt synd om han. och jag blir SJUKT orolig med tanke på att han
är runt 12år så har han inte långt kvar att leva, kanske därför han spyr och bajsar dåligt .. just för att magen sagt ifrån, jag säger inte
att han ska dö men det kan ju vara ett tecken på att han kanske bara mår dåligare och dåligare, hoppas verkligen inte vi är tvugna att
ta bort honom .. för isåfall dör jag med, fasst inombords TOTALT. han är en i familjen och har alltid varit det och kommer alltid förbli det !
..
vi skaffade honom när jag var runt 5-6 år och idag fyller jag 18 år ( inte just idag, men alltså det här året ) och vi fick hem honom när han
var runt 5 veckor ( tror jag ) och idag är han runt 12 år, förstår ni hur länge han har varit med i mitt liv .. typ hela livet fan, fyyfaaan.

jag lovar er, han har aldrig gjort någon något .. aldrig huggit eller ens visat tecken på att röra någon. han är fan i mig den snällaste hunden
jag någonsin varit med om, HAN ÄR UNIK. skulle aldrig någonsin kunna hitta någon hund som är lika trogen som tjabo, min älskade tjabo !!!! 

     här har jag samlat ihop dom mest slöaste bilderna på honom, är han inte söt eller ?
:D såhär ligger han just nu .. min lilla goding.
     ligger han inte och softar så brukar han alltid vara i full gång med att busa .. gamle gubben beter sig precis som en liten valp ibland !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0