hemma i norrköping.

kom nyss hem från stockholm, vilken jävla dag säger jag bara .. det har varit ett riktigt äventyr måste jag säga ! :D

vi kom dit vid 14.10 ungefär, och det började med kaos redan då .. typ. vi hittade ingen jävla parkeringsplats och när vi
väll hade hittat det så hade vi inga mynt att betala med och krille visste inte om han hade fått in pengar på sitt kort, gosh.
sen fungerade det att betala och då gick vi in mot stan, vi började med NK och kollade igenom nästan alla butiker som fanns.
sen gick vi mot gallerian och kollade allting där, gick in på topshop för jag trodde jag kunde hitta någonting men jag kände mig
för stressad så vi drog vidare. och sen kom jag på (lite väl sent) att jag ville till louis vuitton för att kolla solglasögon och väska,
så vi tog bilen dit och det var ju såklart stängt, haha. sen hittade vi ingen plats igen så vi åkte in i ett p-hus och ställde bilen där.

det kostade oss 64kr att stå parkerade i p-huset i en halvtimme, tyckte det var lite dåligt. men men, vi var ju i stockholm så .. ?
köpte tyvärr ingenting, för vi virrade bort oss som två yra höns i storstaden .. hade vi inte haft krilles iphone hade vi aldrig hittat.
så tur det. det blev en del roligheter under den korta tiden, vi var där från 14.10 till 18.15 någonting och hann med att göra det här:

kom dit, hittade ingen p-plats, fick panik.
gå in mot stan, förbi fina kungsträdgården, in på NK.
gick in på alla butiker som fanns där förutom acne, fick aldrig för krille (wonder why ? haha)
vidare till gallerian, kollade runt överallt och förvirra oss några gånger, hur söta är vi inte ?
 körde fel minst 1000 ggr i trafiken, körde där bussarna gick, mot rödljus och svängde helt fel.
visade krille sturebadet och han dog, för är det inte så himla sinnessjukt vacket ? ajo.
gick typ 1km åt fel håll, märkte att vi var helt fel när vi kollade på krilles gps i mobilen.
vi hann till och med att börja bråka för att allting vi gjorde vart fel hela jävla tiden, haha.
kom på att vi firade 1 år och åtta månader idag och förlät varandra igen, naw så puttinutti.
vart kissnödiga, hungriga och fick ont i huvudet och bestämde oss för att åka hem istället !

låter det inte som en härlig dag vaaaaaaaa ? :) jo men ärligt, det har varit skönt att för omväxlings skull vara där, i en annan stad.
se lite andra butiker och uppleva lite ny miljö osv .. mysigt. men synd bara att vi inte hann med att ta det lugnt och typ fika eller något ?

men vi sa det, vi åker dit nästa helg eller så och tar en hel dag, för idag kom vi ju lixom dit vid 2 och stan stängde vid 5 .. hur kul är det ?

MEN OJ
.
märkte nu att jag har skrivit en bibel eller nått, haha oj .. orkar ni ens läsa allt ? får nog ta och avsluta här .. hahaha herregud :D

och måste bara säga att jag lacka ur på vägen hem på södertäljes mc-donalds, USCH vilken dålig service .. ALDRIG ÄTA DÄR IGEN!


Kommentarer
Postat av: joel

Hej Caroline,

Jag arbetar med en sajt som vill sprida kunskap om ökad säkerhet på datorn och personlig integritet på nätet. Detta är användbar kunskap för bloggare, som dig. Därför kan du hjälpa oss att hjälpa dig och andra, genom att länka våran sajt. För detta kommer du få två trisslotter som tack för hjälpen.



Tack på förhand

/ Joel

2011-02-28 @ 10:09:01
URL: http://mjukvara.se
Postat av: Millah

2011-02-28 @ 12:13:30
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-02-28 @ 12:13:34
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0