blandat inlägg.

det blir nytt hår imorgon istället för skiten har ju inte ens öppet på söndagar .. bra där :thumbup:
men det är lugnt, det är ju ingen panik men det känns segt att behöva gå hela vägen imorgon igen.

haha, så är det typ 5 meter dit :D nerå. men jag skriver mer om det imorgon och laddar upp bilder!

hmm
..

vad ska jag göra nu ?
svar: ta det lugnt ett tag till, sen laga mat.

vilket humör är jag på ?
svar: faktiskt bra, det kunde ju varit bätte men det duger!

vad tänker du på just nu ?
svar: varför jag är så sjuk och ens skriver frågorna ? haha.

vad händer senare ikväll
?
svar: inte en aning än sålänge, det blir väll bara att ta det lugnt.

vad har du på dig en dag som idag ?
svar: slappis-kläder - min rosa adidas tröja och mjukisbrallor ..

update: JAG VET! vi kör 10 snabba med mig så får ni reda på lite, ÅH. intressant! (joke)

1. volvo eller saab ? - lätt, saab.

2. kjol eller byxor ? - byxor (jeans)

3. svart eller vit ? - svårt, men det får bli svart.

4. vår eller höst ? - utan tvekan vår! spring feelings.

5. hund eller katt ? - eftersom jag har hund så får det bli hund.

6. kaffe eller te ? - dricker inte något utav det, men gärna chai latte.

7. pizza eller kebab ? - pizza.

8. fredag eller lördag ? - freeeeeeedag.

9. kött eller grönsak ? - kött, mhhhh.

10. mörk eller ljus chocklad ? - ljus !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0