nu har tröjan kommit!

 ÅH. äntligen har min tröja från tyra kommit, var och hämta ut paketet idag! tror ni jag är nöjd och glad eller ? :D
 jag testade den nyss och jag var tveksam först för att jag trodde den skulle sitta för stort, men den satt helt slimmat.
 med andra ord, perfekt. jag kan inte bli mer nöjd än vad jag är just nu, jag har hur länge som helst letat efter just en
 sånhär tröja, i just den här färgen och den ända i hela stan jag har hittat är en typ likadan fasst i röd för 400:- på BB.

 5 själ till varför jag redan älskar tröjan !
 • den är sjukt snygg & jag har ju alltid letat efter den.
 • den satt verkligen perfekt, kunde inte blivit bättre !
 • jag vet att den kommer bli riktigt behövlig nu till våren.
 det var den färgen jag alltid letat efter, vilket är skönt.
 • och sist men inte minst, den kommer ju från älskade tyra !




 och här kommer två bilder på snyggingen själv, just i den tröjan också.            



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0