07.38

ojjjj .. värst vad jag var tidigt uppe idag då, jag har verkligen gjort framsteg.
eller jag menar, det lönar sig att kliva upp samtidigt som sin pojkvän kl. 06.30!

sorry att jag inte skrev någonting igår, hade verkligen fullt upp med en massa ..
vi åkte ut till borgs (krilles pappas verkstad) och hämtade ett släp vi behövde för
att lasta en massor möbler till lägenheten. så vi åkte först till emelie och hämtade
en soffa, en säng, lite små plock osv. sedan vidare till pappa för att hämta massor
hyllor och soffbord/tv-bänkar och sånt. och vet ni just varför vi hämtade sängen ?

vi har ju fått en inneboende hos oss !
:D
nämligen emelie självaste broman, riktigt roligt.

eller rättare sagt, hon ska bo här som "test" för att se ifall vi tre fungerar ihop, men det
tror jag verkligen. hon har ju redan fått ett eget rum där hon lastat av alla hennes grejer!
så nu är det inte bara krille och jag utan också emelie, typ the three musketeers, haha ne.

            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0