ny start på året !

japp. idag är början på ett helt sprillans nytt år, kan ni tänka er ?
från och med idag vill jag kasta bort alla dåliga vanor och allt skit som varit ..

för nu är det fan i mig nya tag som gäller, det är min power nu för det nya året.
jag ska bara se framåt. får hoppas jag lyckas ! .. om jag avvärka något nyårslöfte ?
nä, jag skippa faktiskt det. om man inte räknar med den "nya power-knappen" jag skaffat.
den ska jag trycka på varje gång jag känner att jag är nära på att falla tillbaka i skitet igen !

haha shit, vad snackar jag om ?
nåja, nog om nyåret. det ända jag kan säga är väll att det vart bra. det blev firat hemma hos oss
i lägenheten, världens drag och mycket folk. brors polare henka tog med sig "disco-lights" om man
nu ska kalla det så, och så en rökmaskin så det vart lite feeling sådär lagom inför nyårsfirandet !!

imorgon på morgonen ska jag och min pojkvän hjälpa jimbo med att flytta, typ ÅTTA PÅ MORGONEN (!!)
sen efter det ska jag och pojken antagligen till klädhuset i falerum, ca. 8 mil från norrköping, shoppaholic ?

neje, ska ju bara titta lite ju ;) .. en fågel viska i mitt öra att dom ska ha mycket märkeskläder till bra pris.

          
                                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0